נהיית התודעה הפתוחה (אחת מן הפרשנויות) המיוצגת בסימנייה הסינית Heng (אחת מארבע הסימניות הראשונות המופיעות בקלאסיקת התמורות תחת ההקסגרמה הראשונה Qian) הינה להתגשם על פני הארץ.
הדרך אל הארץ היא מלאכת מחשבת של היקום וקשורה ל 2 יסודות.
הראשונה היא השמש כפי שמיוצגת על ידי טריאגרמת Li והקסגרמת Qian (שמים).
שניים הם המים כפי שמיוצג על ידי טריאגרמת Kan והקסגרמת Kun (ארץ).
אש ומים הם שמייצגים את ה Yang העליון ואת ה Yin הזעיר (הסימנייה Shao בסינית שונה מ Xiao - קטן, בכך שמייצגת את שנלקח ממה שכבר קטן).
Heng מייצג בדיוק את המהות של Tai Yang - את הפתיחה או הקשר אל הפתוח. זוהי יכולתו של האדם להיפתח בהכרתו אל השמים לשם קליטת האור.
האור באדם נקלט דרך הזמנים המיוצגים על ידי שלושת הענפים הארציים Si Wu Wei ועל ידי חיבור של האש והמים בצורה הנגלית דרך אפיקי ה Xiao Chang Jing - ערוץ המעי הדק, וה Pang Guang Jing - ערוץ שלפוחית השתן.
הדרך אל הארץ היא מלאכת מחשבת של היקום וקשורה ל 2 יסודות.
הראשונה היא השמש כפי שמיוצגת על ידי טריאגרמת Li והקסגרמת Qian (שמים).
שניים הם המים כפי שמיוצג על ידי טריאגרמת Kan והקסגרמת Kun (ארץ).
אש ומים הם שמייצגים את ה Yang העליון ואת ה Yin הזעיר (הסימנייה Shao בסינית שונה מ Xiao - קטן, בכך שמייצגת את שנלקח ממה שכבר קטן).
Heng מייצג בדיוק את המהות של Tai Yang - את הפתיחה או הקשר אל הפתוח. זוהי יכולתו של האדם להיפתח בהכרתו אל השמים לשם קליטת האור.
האור באדם נקלט דרך הזמנים המיוצגים על ידי שלושת הענפים הארציים Si Wu Wei ועל ידי חיבור של האש והמים בצורה הנגלית דרך אפיקי ה Xiao Chang Jing - ערוץ המעי הדק, וה Pang Guang Jing - ערוץ שלפוחית השתן.
קליטת האור והשמים מיוצגת בבירור דרך הנקודות Tong Tian - חדירה / תקשורת / חיבור אל השמים - הנקודה ה 7 על ערוץ שלפוחית השתן, והנקודה Cheng Guang - קליטת אור השמש - הנקודה ה 6 על ערוץ שלפוחית השתן.
הספרות 6 ו 7 אינן מקריות כלל. הספרה 6 היא ספרת ה Yin של המים. הספרה 7 היא ספרת ה Yang של האש. ה Yin של המים הינו ריכוז מקורות הנוזלים באדם. בנקודה ה 6 המציינת את קליטת קרני השמש חייבים להיות נוכחים המים. המים הם המיכל הקודם לכל, הם תשתית החיות שתישאר אפלה ודוממת ללא קרני השמש.
הספרה 7 היא ה Yang של האש - משמע השמים. בדיוק כפי שמודגם ביחסים בין טריאגרמת Li - שמש, להקסגרמת Qian - שמים.
דלת האדם הנפתחת מבפנים לקליטת מידע זה היא דלת ה Tai Yin .
Tai Yin מיוצג על ידי שלושה מקטעי זמן דרך הענפים הארציים Hai Zi Chou - זהו החיבור אל המים על פני הארץ.
דלת האדם הנפתחת מבפנים לקליטת מידע זה היא דלת ה Tai Yin .
Tai Yin מיוצג על ידי שלושה מקטעי זמן דרך הענפים הארציים Hai Zi Chou - זהו החיבור אל המים על פני הארץ.
באדם קיים מרכז המכונה Pi - זהו הטחול / לבלב המתחבר אל ה Fei - ריאות לשם יצירת Tai Yin.
על פי מסת האלכימיה והרפואה מאת האוואטר Wei Bo Yang אנו למדים על הקשר בין טריאגרמת Li אל הגזע ה 6 Ji המחובר אל ה Pi. ועל הקשר בין הענף הארצי ה 6 - Si אל הקסגרמת Qian ואל Pi.
הטחול / לבלב הוא ה Tai Yin שקולט את השמש ומשתמש בה על מנת לבצע את מהותו - התמרה. התמרה זו לא תיתכן ללא פתיחת הדלת.
על פי מסת האלכימיה והרפואה מאת האוואטר Wei Bo Yang אנו למדים על הקשר בין טריאגרמת Li אל הגזע ה 6 Ji המחובר אל ה Pi. ועל הקשר בין הענף הארצי ה 6 - Si אל הקסגרמת Qian ואל Pi.
הטחול / לבלב הוא ה Tai Yin שקולט את השמש ומשתמש בה על מנת לבצע את מהותו - התמרה. התמרה זו לא תיתכן ללא פתיחת הדלת.
הדלת התודעתית של Pi קשורה ל 2 איכויות שבו, האחת מכונה Yi - רעיון / כוונה / תשומת לב, והשנייה מכונה Si
הגות / חשיבה. והם אלו שנפתחים אל החיצון, אל ה Yang אל ה Heng, אל השמש והשמים ובצורה ממוקדת בעונת הקיץ.
המידע שהתקבל מתאחסן ב 3 ענפים:
הגות / חשיבה. והם אלו שנפתחים אל החיצון, אל ה Yang אל ה Heng, אל השמש והשמים ובצורה ממוקדת בעונת הקיץ.
המידע שהתקבל מתאחסן ב 3 ענפים:
Hai- המקושר אל הפונקציה של תקשורת פנימית וחיצונית באדם - San Jiao - שלושת חללי האש.
Zi - המקושר אל יכולת התיאום בין Yin ל Yang ו Pre ו Post - כיס המרה Dan.
Chou - ולבסוף בשורש חיותנו - הכבד - Gan.
זהו ה Tai Yang הנפתח מהאדם אל החיצון ו Tai Yin הנפתח מהפנים אל החיצון לשם מהות ה Tai Yin - אחסון - Cang והתמרה.
החיבור ביו טריאגרמת Li לטריאגרמת Kan בתוכנו נעשה על ידי המרכז. אלו הטחול/לבלב והקיבה המחברים בין האש - שמש למים על מנת ליצור את סביבת הטל המלחלחת את היובש ומאפשרת רוויה פיזיולוגית ותודעתית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה